środa, 2 sierpnia 2017

Czerwony kolorem natury?

Żyje na tym świecie razem z Tobą.WOW! Nasz świat ostatnio nazywam ,,ciągłym bólem dupy''. Nie mogę zrozumieć dlaczego ludzie są tak zawistni, zazdrośni ? Dlaczego zamiast pracować nad sobą, by dbać o swoje lepsze jutro, wolą siedzieć i knuć spiski aby podłożyć komuś nogę, komuś komu się lepiej powodzi. Nie wiem czy wszyscy zdajecie sobie sprawę, ale nie ma nic za darmo. Żeby być kimś znaczącym, trzeba zasuwać. NIKOMU z nieba nic nie spada. Jedni mają więcej znajomości, co też się liczy, ale najbardziej liczy się to, że potrafią je wykorzystać. Odważniejsi ludzie MAJĄ WIĘCEJ! Jeśli o wszystkim będziesz mówić głośno, bez skrępowania, nie będziesz się wstydzić, będziesz nawiązywać kontakty - twoja życie będzie łatwiejsze! Tematy tabu? Istnieją. Ostatnio Polacy wyleczyli się z tabu mani do homoseksualistów (i dobrze) Teraz został jeszcze temat śmierci i miesiączki. Tak, okresu. Zauważyłam ostatnio że to kobiety mają większy problem o tym rozmawiać niż faceci. haha, ja uważam to za dosyć zabawne! Ale tak samo jak śmierć, miesiączka jest naturalnym zjawiskiem. I to nie ulegnie zmianie. Ostatnio oglądając różne wywiady na YouTube zaobserwowałam,że kobiety mało wiedzą o sobie i to jest przerażające. A wy kobietki wiedzie ile trwa wasz cykl? (niektórzy naprawdę nie wiedzą!)
Oczywiście.. odbiegłam od tematu! Więcej chyba pora skończyć ten post. Zdjęcia robił Szymon! Jeśli chcecie więcej - koniecznie zajrzyjcie na mój instagram! @buszsandra






Kolor natury to zielony czy czerwony? 

18 komentarzy :

  1. Bardzo piękny makijaż oczu :* i super zdjęcia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak samo zauważyłam, że okres stał się tematem TABU, ale przecież to normalne zjawisko i nie powinniśmy się tego wstydzić :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądają te zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia magiczne! Szczerze mówiąc to powalają na kolana :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze nie rozumiem dlaczego ten temat stał się tematem tabu, skoro jest to coś zupełnie naturalnego.
    Zdjęcia cudowne, bardzo mi się podobają! ;)

    BY-KAYLA-BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. hhaha ^ ^ Teraz to wszystko może się okazać tematem Tabu, już nic nie można czasami powiedzieć, naprawdę...

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są super, takie bajowe, bardzo mi się podobają :) A co do treści- też nie rozumiem, dlaczego to jest temat tabu. Przecież wszystko to dotyczy kobiet, jest naturalne i niezmienne. Pozdrawiam, chaelizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Okres? Serio? Wow :D Haha, to jest aż śmieszne... a zarazem może trochę przykre? Z czasem może społeczeństwo się przyzwyczai do tego tematu ;)
    Zdjęcia bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety, ale nie da się ukryć, że większa część z nas przestała życzyć komuś dobrze- wręcz przeciwnie. Zdjęcia naprawdę robią wrażenie!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, mają klimat :) anikapietruszko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. "Żeby być kimś znaczącym, trzeba zasuwać" = napisałbym nawet bardziej dosłownie, ale fakt - trzeba robić swoje:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Coraz więcej ludzi woli podkładać nogi innym, niż pracować na swój własny sukces.
    Piękne zdjęcia!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Odbieganie od tematu jest najlepsze! :D Często tematem tabu staje się temat, który tak naprawdę nijak ma się do prawdziwych tematów tabu.
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. W czasach w których żyjemy jest co raz więcej takich osób, które zamiast interesować się sobą, interesują się innymi.

    Obserwuję,
    pozdrawiam.

    Emilia Matyska, mój blog serdecznie zapraszam! ♥ (klik)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeżeli chodzi o temat okresu, to nie potrafimy znaleźć równowagi. Albo ludzie nie chcą rozmawiać o nim w ogóle, udając, że nie istnieje, albo znowu drudzy chcą nawijać o nim cały czas, prowadzić zażarte dyskusje o tym jaki to temat tabu i jak to powinniśmy wałkować ten temat. Ja uważam, że racjonalna jest równowaga. Rozmawiam o nim wtedy, gdy mam taką potrzebę. Nie czuję się przy tym jakoś nadzwyczajnie. Za to reklama tamponów ob przed każdym filmem na YouTubie zaczęła mnie już mocno irytować.

    OdpowiedzUsuń

✓ Każdy komentarz motywuje ♥
✓ Jeżeli blog Ci się spodobał zaobserwuj :)
✓ Jeżeli masz do mnie jakieś pytania napisz na: busaandra@gmail.com
✓ Obraźliwe komentarze będą usuwane!

design by DolcziiBlog