czwartek, 27 lipca 2017

W Zoo za free!

Kiedy ludzie zmienili się w zwierzęta? Nie zdążyłam tego zakodować i otworzyć w głowie tego pliku.. Całkiem informatycznie prawda? Może jeszcze na ten rok z humana zmienię profil na informatyczny? he he, Sandra, Ty śmieszku mały! Mówiąc dalej, ostatnio w ludziach widzę ZWIERZĘTA, wieczne zoo. Idę na zakupy, dzieci które chodzą z mamą po galerii już 3 godziny zachowują się jak małpy wypuszczone z klatki. Biegają miedzy nogami, ruszają wszystko co jest w zasięgu ich rąk. Jeśli jest za wysoko to dlaczego by nie wejść na jakąś półkę w h&m? Przecież małpki też wspinają się po drzewach! Matki tych małp zachowują się lwy. Każda z nich chce dowodzić. Czasem zdarza się sytuacja kiedy lwy kłócą się miedzy sobą o spodenki za dwie dychy. Czy to normalne? W sumie bardzo wątpię, ale to jeszcze nie wszystko! Po skończonych zakupach idziesz do kfc, a tam stado wygłodniałych wilków! Ludzie wpychają się w kolejkę jakby tydzień nie jedli i mieli na to tylko 15 minut. Śpieszą się jak nienormalni! Przy tym wszystkim 1/4 jedzenia wypada im z ust.. i na końcu niemiłe i wredne kocice sprzątają im to spod nóg, ale cóż im się dziwić że takie są skoro nikt nie szanuje ich pracy?  Czy nie uważacie, że gdyby wszyscy bardziej się szanowali byłoby łatwiej i przede wszystkim przyjemniej? Czy nie fajniej byłoby pójść na jedzenie i z dobrej woli przepuścić kogoś w kolejce zamiast tego jak ktoś bezczelnie wpycha się przed Ciebie i drepta Ci buty? Ja myślę ,że dużo fajniej byłoby żyć w takim świecie! Wszystko co robisz stałoby się radością a nie przymusem! Jaka szkoda,że nie jestem superbohaterem i nie mogę wszystkiego zmieniać..  #janaprezydenta




Wszyscy ludzie, ty, oni i ja również mamy coś zwierząt! W końcu też jesteśmy ssakami, ale niekoniecznie musimy się zachowywać jak dzika zwierzyna. Możecie w komentarzach podzielić się ze mną w jakich sytuacjach życiowych widzicie w ludziach dzikość! Dziś troszkę luźniejszy temat, pół żartem.. ale mam nadzieję że się wam podoba! Wracając do tytułu posta = zdjęcia były robione we Wrocławiu na przeciwko Zoo!
Jeśli chcielibyście zobaczyć więcej zdjęć - zapraszam na instagram! BUSZSANDRA

28 komentarzy :

  1. Ostatnio też to zauważyłam, że ludzie nie potrafią się zachować w miejscach publicznych i na prawdę zachowują się jak zwierzęta wypuszczone dopiero z klatki :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację z tym porównaniem ludzi do zwierząt. Zachowujemy się coraz gorzej, szczególnie jeśli w grę wchodzą promocję w Lidlu! :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie od dziś wiadomo, że ludzie to zwierzęta :D
    Wystarczy pójść do lepszej galerii handlowej, baru, mieszkać na wsi bądź w blogu - dosłownie wszędzie zwierzyna, aż dziwne że nadal wszyscy się nie pozabijaliśmy ;)
    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  4. Stanowczo ludzie zmieniają się w zwierzęta, kiedy w lumpeksie wszystko jest po 1zł :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej widać takie zachowania przy dużych promocjach w sklepach albo gdy rozdają coś za darmo... Wtedy ludzie zachowują się jak szaleni. Na szczęście w galeriach handlowych czy w innych tego typu miejscach rzadko zauważam takich ludzi, ale czasem się niestety zdarza.
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację, że tak jest, ale nie zgodzę się co do dzieci. Bo to też nie zawsze jest kwestia wychowania, takie dziecko jak się nudzi to zaczyna kombinować i rozrabiać, a to, że matki biorą na zakupy takie dzieci no to cóż.. ich sprawa :)
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealny post! Wszystko z przymrużeniem oka, ale jakże prawdziwie opisane. Codzienne życie w XXI wieku, zapraszamy :)
    Bardzo ciekawie piszesz, super nadajesz się do tej klasy humanistycznej, więc nie zmieniaj na informatyka haha!
    Poza tym bardzo ładne zdjęcia, masz ciekawą urodę!
    Pozdrawiam ;)
    https://stylowka4u.blogspot.com/2017/07/42-living-on-island-travelling-all.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Brak kultury...jak się ludzie nie wstydzą😂
    Szkoda słów!
    piękne zdjęcia:*

    OdpowiedzUsuń
  9. oj Ci ludzie są czasem do bani, nie zachowują się adekwatnie do sytuacji. Wychowani jak zwierzęta. Ale czemu? No przecież tu leży kwestia wychowania, oraz znajomych.
    Świetne zdjęcia, piękne miejsce. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Właściwie co się dziwić skoro od dawien dawna, od czasów naszego pra pra przodka jesteśmy drapieznikami? Wiele z zachowań mnie nie dziwi, co w tym dziwnego że dzieci się bawią, bądź że matki muszą pokazać kto tu rządzi? Wszystko jest normalne, jednak bardziej skupilabym się na tym jak okrutni potrafimy być nie wobec siebie a wobec tych słabych, tych nad którymi mamy przewagę? Dla zwierząt. To dopiero jest okropne. Post w porządku, jednak mam wraznie że myśl którą chciałaś przekazać poszła nie w tym kierunku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie rozumiem i szanuje że przedstawiłaś to w kulturalny sposób. Każdy jest inny i ma różne spostrzeżenia ;)

      Usuń
  11. Pisząc o dzieciach, że włażą na półki mogłabyś pomyśleć, że nie które z tych dzieci mogą być chore. Mam syna, który ma cechy autystyka potrafi krzyczeć oraz śmiać się na cały głos, gdzie nie popadnie. Także właził wcześniej na półki w sklepie i nic nie dało się z tym zrobić. Teraz na szczęście jest lepiej. Mój drugi synek ma problemy z jedzeniem i w restauracji zanim dostanie jeść krzyczy i się strasznie o nie upomina. To nie znaczy, że nigdzie z nimi nie wyjdę. Bo są to takie same dzieci jak inne. Też potrzebują wyjść z mamą na zakupy, do sali zabaw czy na pizzę. Nie chciałam oczywiście hejtować twojego postu. Chciałam po prostu wyrazić swoje zdanie.
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na końcu zaznaczyłam że jest to pół żartem,bo oczywiście wiadomo że niekiedy dzieci są chora a nie chodzi o to żeby się z nimi nie pokazywać. Są jednak dzieci całkiem zdrowe które są po prostu niegrzeczne i nie zbyt dobrze wychowane. Mam nadzieję, że rozwieję Twoje wątpliwości.

      Usuń
  12. Napisałaś prawdę. Nie każdy potrafi to zauważyć, a szkoda. Gdyby każdy "otworzył" oczy świat byłby zupełnie inny ... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasami zwierzęta są nawet bardziej ludzkie od ludzi... :(

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    Na moim blogu pojawił się konkurs organizowany z Depilacja.pl, do wygrania m.in. zabieg depilacji laserowej o wartości 850zł, zapraszam!
    spiked-soul.blogspot.com


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy post.
    Niestety również zauważyłam to o czym wspomniałaś w poście. Dość niedawno byłam w KFC stałam jako trzecia w kolejce, wyszłam z niej po 25 minutach, ponieważ wyprzedziło mnie jakieś siedem-osiem osób.
    Szkoda gadać.
    Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety patrząc na zachowanie niektórych ludzi, nie ma się już kabaretu, a czasami nawet zjawisko gorsze niż cyrk. Szczególnie te nadmierne rozpieszczone dzieci ostatnio testują moje nerwy

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. W zoo sam rzadko bywam ze względu na dużą odległości. A co do tych porównani to masz dużo racji. Nawet w kościele znaczy się przed kościołem potrafią biegać i jak przestawiasz mogę to trzeba patrzeć bo aż szkoda jak taki maluch potyka się o twoją nogę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia, a co do tekstu niestety masz rację, ale ludzie nie umieją się czasami zachować ani nawet przypilnować swoich dzieci. Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia! Ile razy byłam w tym miejscu zawsze myślałam o sesji tam :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzieci nie zawsze wiedzą jak się zachować, a zakupy z mamą raczej nie są dla nich szczytem atrakcji, tylko nudą, więc im trzeba wybaczyć, ale jeśli chodzi o kolejki czy promocje, to sama czasem dziwię się jak widzę to, jak zachowują się dorośli ;)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobre porównanie, masz rację ludzie czasem naprawdę zachowują się jak dzikie zwierzęta :/

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeśli chodzi o temat, który poruszasz często spotykam się z takimi zachowaniami, ale czasami uważam, że nawet zwierzęta potrafią być bardziej ludzcy od ludzi.
    Ludzie często nie zważają na drugą osobę, a u zwierząt można zauważyć chęć pomocy innemu zwierzakowi. Przynajmniej widziała kilka razy na własne oczy.
    To było pięknie ;)
    Zaobserwowane i zapraszam do siebie : https://kobiecomania.blogspot.com/2017/07/grzeczna-biaa-bluzeczka-oraz-krotka.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Napisałaś całkowitą prawdę. Ludzie nie potrafią się zachowywać.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi dear, i'm a new follower of your blog, can you follow me on my blog? <3 <3 <3
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie <3
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

✓ Każdy komentarz motywuje ♥
✓ Jeżeli blog Ci się spodobał zaobserwuj :)
✓ Jeżeli masz do mnie jakieś pytania napisz na: busaandra@gmail.com
✓ Obraźliwe komentarze będą usuwane!

design by DolcziiBlog