poniedziałek, 17 lipca 2017

szczęśliwy kubek kawy!

Ostatnio w komentarzu ktoś napisał, że chciałby przeczytać o moim widzeniu szczęścia w samotności. Moje rozmyślania na ten temat.. trwały długo i jak zwykle nie wiem jak wszystkie moja myśli powinnam ubrać w słowa. Może powinnam zacząć od tego, że szczęście nie jest uzależnione od drugiej osoby, ilości pieniędzy w portfelu czy spełniania materialnych marzeń. Przede wszystkim sami powinniśmy dostarczać sobie szczęścia! Szczególnie te malutkie. Ja każdy dzień zaczynam od kubka gorącej kawy, to moja małe szczęście k a ż d e g o dnia, które może zapewnić sobie każdy. Nienawidzę osób, które mają marzenia wyjechać gdzieś bardzo daleko, mają na to środki ale nie chcą ze względu na samotność.. HM! Samotne życie jest fajne! W podróży, czy w domu .. nadal takie same. Zawsze można poznać kogoś nowego i może ta właśnie osoba dostarczy nam towarzystwa, prawda? Kiedy całe życie stoimy w miejscu i boimy się wszystkiego bo działamy w armii jednoosobowej - niczego nie dostaniemy. Działajcie sami i bądźcie szczęśliwi :* 








Dziś krótko, ale myślę, że to wystarczająco dużo w tym temacie. W komentarzach piszcie jak mijają wam wakacje!? Jak widać po zdjęciach, u mnie.. dość zimno. Ale słonecznie. Trzymajcie się ciepło, kiss :*

18 komentarzy :

  1. Jakie cudowne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mądry wpis. Często uzależniamy szczęście od obecności drugiej połówki, ale tak naprawdę czy jej posiadanie lub brak umniejsza w jakiś sposób naszą wartość? Wpływa na poziom naszego szczęścia? Prawdziwa radość to realizacja siebie i obecność drugiej osoby jest ważna, ale nie najistotniejsza.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się można być szczęśliwym i być samym tylko trzeba umieć :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpis jak najbardziej na temat i przemyślanie napisany.
    Na pewno będę zaglądać tu częściej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny przemyślany wpis. Zdjęcia są naprawdę dobre 😃
    Pozdrawiam😃
    www.swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cały wpis super ^^ przemyślany i zdjęcia fajne

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjecia i super blog!

    Coś czuję. że będę wpadała tu częściej *.*

    Co powiesz na wspólną obs ? :) ( Daj znać u mnie na blogu)
    Zapraszam do siebie <3
    Siforthestyle (Klik)
    Mój kanał na YT-Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Uzależnianie się od drugiej osoby odbiera nam szczescie. Bardzo podoba mi się twój styl pisania oraz świetne masz zdjęcia. Pozdrawiam Naciaka !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja myślę, że niektórzy muszą po prostu być gotowi na samotność, tak samo jak inni na bycie z kimś... A co do szczęścia to prawda, choćby się miało miliony monet czy też przyjaciół nie zawsze będzie oznaczało to, że jest się szczęśliwym. Czasem wystarczy zadbać o siebie i od razu jest lepiej... Wiem coś o tym.Chociaż sama mam męża i dzieci i jestem szczęśliwa, ale bywały dni i bez tego...

    OdpowiedzUsuń
  10. Najczęściej znajduję szczęście właśnie w takich małych rzeczach tak samo jak u Ciebie czy w porannej kawie czy w czymś innym. Co do samotności to ciężki temat i każdy radzi sobie z tym inaczej. Dla mnie samotność w podróży tak jak wspomniałaś w poście, a np. w życiu codziennym to zupełnie dwie różne rzeczy. Tej pierwszej się nie boję, ale ta druga niestety towarzyszy mi już długi okres czasu. Masz bardzo przyjemny styl pisania :)
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne, efektowne zdjęcia! :)
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne zdjęcia! ;)
    Zapraszam do mnie https://cakemonika.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Nasze szczęście zależy tylko od nas samych :)
    Piękne zdjęcia ;)
    Nowy blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczęście moja droga jest zależne od nas samych- musimy się nauczyć być szczęśliwi sami ze sobą i cieszyć się życiem :D Świetna koszula- uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dokładnie - zawsze można kogoś poznać :) Nie bójmy się żyć!

    Piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wpis :)

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ważne jest dla mnie czerpanie radości z niewielkich rzeczy. Nie potrzebuję do szczęścia wielkich rzeczy, lecz przyjemnych doznań i emocji :)

    shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

✓ Każdy komentarz motywuje ♥
✓ Jeżeli blog Ci się spodobał zaobserwuj :)
✓ Jeżeli masz do mnie jakieś pytania napisz na: busaandra@gmail.com
✓ Obraźliwe komentarze będą usuwane!

design by DolcziiBlog