niedziela, 2 lipca 2017

Sandra wcale nie artystka.

Zawsze chciałam być artystką
Dodawać zdjęcia ściany, którym ludzie będą się zachwycać. Pisać wiersze przy których łzy leją się litrami. Malować oczy tak aby przyciągać każde spojrzenie. Upinać włosy w roztrzepany kok. Mieć długie paznokcie i jasne dłonie. Zawsze chciałam być czysta i przyciągać uwagę mimo tego,że nie odezwałabym się ani słowem. Chciałam zawsze być spokojna i wszystko robić miękko i powoli. Chciałabym aby każdy zakochiwał się z dźwięku, które wydaje moje gardło.
Jestem Sandra, jestem brunetką z ciemnym makijażem. Co prawda, moja cera jest jasna ale wcale nie to przyciąga do mnie ludzi. Przyciąga ich raczej to, jak dziewczyna mająca 155 wzrostu,  ciągle ma wiele energii i jest tak głośna. Nie umiem narysować nawet trzech prostych kresek, nie mówiąc o obrazach. Nie umiem śpiewać, raczej tylko wyje.. a kiedy na imprezie lecą ''czerwone korale'' moi znajomi oddalają się na bezpieczną odległość, żeby nie ogłuchnąć. Jadąc autem wydzieram się jeszcze bardziej, czasem żeby mnie nie słyszeć pogłaśniają muzykę.. ale to nie skutkuje. Drę się jeszcze głośniej. Pisze bloga, nie wiersze i chyba nie tworze tu żadnej sztuki. Jestem ciągle bawiącym się dzieckiem.. ale jak byłam dzieckiem bałam się opinii innych, nie byłam sobą. Teraz jestem i mam w dupie co o mnie sądzisz.







28 komentarzy :

  1. Szczere :) Bardzo prawdziwe i zgadzam się z Tobą. Mamy być sobą dla samych siebie a nie kimś innym dla ludzi i ich opini. Świetne zdjęcia!;*

    OdpowiedzUsuń
  2. You look amazing! thanks for sharing:)

    Follow for follow?:)

    Xx,
    Hilary
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz! Miło się czyta ten tekst, rzadko spotkam tak ciekawe treści na blogach. A właściwie tematy, które niby tak... zwyczajne są opisane w naprawdę nietuzinkowy sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia! Świetny post i czekam na więcej!:)))
    daffash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia!
    Malutka jesteś, ja mam 176cm wzrostu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale klimatyczne zdjęcia! Bosko wyglądasz :D
    Świetnie mi się czytało, masz w sobie to coś co przyciąga mnie do Ciebie, może to jest to, że jesteśmy do siebie podobne. Całe życie próbowałam pięknie malować- nie wychodzi mi to do tej pory. Chciałam pięknie śpiewać, znam teksty wielu piosenek niestety mój fałsz jest nie do przyjęcia haha A nawet jeśli o wzrost chodzi to jestem tylko o 3 cm wyższa. Także witaj moja wirtualna siostro :D
    Świetnie piszesz
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twój styl pisania i jeśli myślisz, że nie jest to sztuką to się mylisz.
    Obserwuję od bardzo dawna ♥
    Pozdrawiam! ♥
    ZAPRASZAM DO SIEBIE ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobrze, że teraz jesteś sobą i nie boisz się tego. Myślę, że to najlepsze podejście :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  9. To nie jest tak. Pisząc bloga tworzymy - to też jest forma kunsztu artystycznego. Według mnie wszystkie działania człowieka można podpiąć pod sztuke.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. I to jest najważniejsze , zebyn nie brać do serca sobe złych opinii innych, którzy się nie znają po prostu :) Cudne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post. Też zawsze chciała robić super zdjęcia ściany, ale powoli dojrzewam i pisze bloga - nic specjalnego. Podoba mi się twoj blog!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia, świetny post i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ważne aby być sobą i nie dopasowywać sie do wymogów ludzi wokół :)
    Świetne zdjęcia!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia ! :) bardzo dobre podejście ! Też nie umiem malować, podziwiam osoby które mają talent malarski, ale mam inne talenty i na nich się skupiam. Też zważam na to co o mnie myślą inni. Wszystkim nigdy sie nie dogodzi

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały wpis! <3
    Spodobało mi się to, że piszesz tak z głębi serca, tak otwarcie. Powiem Ci, że najważniejsze to robić to co się kocha i nie zwracać uwagi na innych. Warto być sobą i kreować własną rzeczywistość!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. to przed ostatnie zdjęcie jest cudowne!!
    obbserwuje+zapraszam do siebie REYVZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Post jak by o mnie :) Cudowne zdjęcia!
    Ogromnie dziękuję za odwiedziny u mnie i zapraszam częściej! Ja z chęcią będę tu zaglądać :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie ma co przejmować się opinią innych, super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz cudownie <3 mega klimatyczne zdjecia :))

    OdpowiedzUsuń
  20. co za figura!
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz pięknie :)
    I masz rację, nie ma przejmować się opinią innych <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Całe życie próbowałam pięknie malować- nie wychodzi mi to do tej pory.

    OdpowiedzUsuń
  23. Grunt i podstawa to bycie sobą! Masz racje, nie warto się przejmować opinią innych. Twoje życie, twoja sprawa! Świetnie piszesz, aż chce się czytać! :)
    Zdjęcia bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam :*

    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wielki post.Jesteś teraz artystą. Te zdjęcia są bardzo piękne!

    OdpowiedzUsuń

✓ Każdy komentarz motywuje ♥
✓ Jeżeli blog Ci się spodobał zaobserwuj :)
✓ Jeżeli masz do mnie jakieś pytania napisz na: busaandra@gmail.com
✓ Obraźliwe komentarze będą usuwane!

design by DolcziiBlog