czwartek, 27 lipca 2017

Pasja wepchnęła mnie pod tira!

Jak wiadomo, każdy ma swoją pasję. Jedni uwielbiają biegać, drudzy grać w koszykówkę, jeszcze inni - tacy jak ja, jeżdżą konno. Jest też grupa osób, do której zalicza się mój tata - fani ciężarówek! Może dość odbiegły temat na mojego bloga.. bo co dziewczyna może widzieć o tirach prawda? No właśnie, nie wiem nic! Mimo to ostatnio w Opolu odbywała się impreza o nazwie 'Master truck' i razem z Szymonem, moim Tatą i bratem wybrałam się oglądać auta.. Największym zaskoczeniem dla mnie jednak było to, że akurat w dzień mojego pobytu tam obywał się wyścig zaprzęgów konnych więc dodatkowo załapałam się jeszcze na rozrywkę dla siebie! Po 15 minutach przyzwyczaiłam się do hałasu jaki tam panuje. Mimo tego że ludzi było naprawdę wiele, zachowywali się bardzo dobrze! Aż byłam w szoku, bo zawsze na takich 'imprezach' trafia mi się jakaś niemiła sytuacja, teraz było inaczej. Mimo tego,że jak wspominałam mało interesują mnie tiry, nie zanudziłam się na śmierć i fajnie spędziłam czas z chłopakami! Teraz możecie zobaczyć kilka zdjęć, oczywiście z ręki Szymona! Bo jakby inaczej! koniecznie dajcie znać czy wam się podobają, trzymajcie się :*








5 komentarzy :

  1. Pamiętam, że też byłam raz na takim wydarzeniu z tatą i też miło wspominam :)
    Fajnie tak spędzić wspólnie czas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie miałam okazji brać udział w takim wydarzeniu. Ale zdjęcia piękne. Obserwuję!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne. Fajnie, że odnalazłaś też coś dla siebie ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Super są tego typu imprezy, a zdjęcia mają świetną jakość *.*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia fajne, o widzisz jak to potrafi się wszystko ułozyć hahha ^ ^

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń

✓ Każdy komentarz motywuje ♥
✓ Jeżeli blog Ci się spodobał zaobserwuj :)
✓ Jeżeli masz do mnie jakieś pytania napisz na: busaandra@gmail.com
✓ Obraźliwe komentarze będą usuwane!

design by DolcziiBlog