niedziela, 18 czerwca 2017

Jak stworzyć coś innego?

Siedzę w domu, oczywiście do roboty mam wiele rzeczy, ale kto tam się tym przyjmuje! W głowie miliony wspaniałych pomysłów na posty,ale dzieje się coś dziwnego. Nie mogę ubrać niczego w słowa.  Najpierw chciałam napisać o tym jak ważna jest przyjaźń, później o tym, że szczęście jest też dla samotnych, ale wszystko wydaje mi się... przejedzone? Co najmniej.. no to może właśnie czas napisać o tym dlaczego tak źle reagujemy na coś innego? nie tylko na odmienne zdanie, ale też styl ubierania się czy inny makijaż. Ludzie stawiają wszystko na jedną kartę. Kiedy nadeszła moda na black&white najlepiej jakby wszystkie było właśnie w tych kolorach.. Istnieje wiele osób, którzy są równani z ziemią przez chociażby swoją orientacje seksualna. Moim zdaniem jednak Polacy idą w dobrą stronę i robią się coraz bardziej tolerancyjni, ale jeszcze trochę im potrzeba. Wyjeżdżając za granice przeważnie nie musicie bać się zlinczowania przez zachowanie inne od reszty, jeśli jest zgodne moralnie. I to właśnie podoba mi się najbardziej u naszych sąsiadów! Możne być tam sobą. W każdym calu!






Chyba wiadomo kto robił zdjęcia! Zapraszam na nasze insta!  mój i Szymona ;)

7 komentarzy :

  1. Niestety w dzisiejszych czasach moda bardzo często jest wyznacznikiem dla ludzi - jak nie ma markowych butów to jest gorszy... Przykre, ale prawdziwe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to już jest w dzisiejszych czasach, że ludzie przyzwyczajają się do standardów i ciężko im się jest odzwyczaić.

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi również wydaje się, że jako naród posunęliśmy się krok do przodu jeżeli chodzi o tolerancję, aczkolwiek wiele jeszcze musimy się nauczyć, a przede wszystkim zrozumieć, że coś innego nie oznacza, że jest gorsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozornie przejedzony temat może być całkiem ciekawy i świeże. A to dlatego,że skoro nie pisałaś o tym wcześniej to Twoje zdanie będzie czymś nowym w temacie. Tematy,o których wspomniałaś są bardzo ważne i zawsze można w nich dopowiedzieć coś od siebie. Ubranie w słowa tego,co mamy w głowie rzeczywiście jest trudne,żeby to zrobić często trzeba poświęcić trochę czasu,dopracować. Tolerancji i wyrozumiałości musimy się uczyć,to dobre cechy,pozwalające na lepsze życie każdemu z nas. Ja toleruję kogoś,nawet jeśli nie zgadzam się z nim,ktoś toleruje mnie mimo,że coś mu we mnie nie pasuje. Jest dzięki temu łatwiej,przyjemniej i wygodniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak, niestety wciąż mamy problem z tolerancją. Szczególnie w mniejszych miastach, jednak na szczęście jest w Polsce z tym coraz lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej, ale post na temat tego, że szczęście też jest dla samotnych to Ja bym chętnie przeczytał! Jestem jednym z tych co uważają, że nie każdy musi tworzyć z kimś parę. // WeźSię.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. tym jak ważna jest przyjaźń, później o tym, że szczęście jest też dla samotnych, ale wszystko wydaje mi się... przejedzone

    OdpowiedzUsuń

✓ Każdy komentarz motywuje ♥
✓ Jeżeli blog Ci się spodobał zaobserwuj :)
✓ Jeżeli masz do mnie jakieś pytania napisz na: busaandra@gmail.com
✓ Obraźliwe komentarze będą usuwane!

design by DolcziiBlog