piątek, 9 czerwca 2017

cycki i lajki na insta

Pokaż cycki - będzie więcej lajków ! OWSZEM BĘDZIE
Zastanawiam się czemu świat internetu jest tak bezwartościowy. Szczerze mówiąc znudziło mi się oglądanie wielkich tyłków i jędrnych cycków.. Dziewczyny ustawiają się, a może raczej wyginają się do zdjęć parę minut zamiast po prostu pokazać prawdę.
Dlaczego tego nie zrobią? Bo mimo tej swojej udawanej ''pewności siebie'' wcale nie akceptują tego jak wyglądają. Próbują więc się czymś dowartościować! Więc dlaczego nie mogą być to miejsca,które pozornie powinny być zakryte?hmm? Już wyjaśniam! Zakazany owoc przecież smakuje najlepiej, prawda panowie? Ale.. myśląc przyszłościowo.. czy chciałabyś aby Twój pracodawca zobaczył zdjęcia na których się wypinasz? Ja zdecydowanie nie. Chciałabym być traktowana jako wartościowy człowiek, Ty pewnie też. Dlaczego w czasach królowania snapchat'a i instagrama ludzie tak bardzo oszaleli. Wyścig szczurów nie polega teraz już na walce,kto będzie miał lepsze oceny tylko o ilość lików pod zdjęciem.. Chryste.. Boje się pomyśleć co będzie za 10/20 lat. Czy ludzie zupełnie stracą człowieczeństwo? Możliwe.. ale czasem myślę też że stare czasu wrócą. że w końcu ludziom też znudzi się ciągłe grzebanie w telefonie.



Mi też. Uwielbiam instagram i wstawianie zdjęć ale nie widać na nich rzeczy, które powinny być widoczne tylko dla wybranych :) Zresztą - sprawdzajcie! @buszsandra



8 komentarzy :

  1. Bo w życiu trzeba wybierać miedzy być a mieć i dla mnie takie pokazywanie się pół nago w internetach to taka prostytucja przez papierek. Ale jeśli banda kretynów z pieniędzmi, których interesują dupy i cycki wyłoży Ci tyle kasy, że nie będziesz musiała zasuwać gdzieś na kasie przez ileś tam lat no to po się męczyć? Pokazać im to co chcą zobaczyć i potem żyć spokojnie z ich kasą jako przyzwoita matrona. Zapraszam na mój blog - http://marktheartist.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wpis!Fajnie że poruszane są takie tematy.Rórwniez nie jestem za tą sztucznością i pokazywania życia takim jakim nie jest.
    Przy okazji również jestem z Ostrowa ;)
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam podobnie, a teraz wszyscy patrzą na liczby. Liczy lajków, obserwatorów, komentarzy... Szkoda, że nie można po prostu ocenić czyjejś pracy, tylko wymienianie się nic nieznaczącymi zdaniami...
    Powodzenia! :)
    http://bezatramentu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry wpis. Wszystko co opisałaś jest prawdą. I przyznam się bez bicia, że również prawie utonęłam w tej modzie. I zachwycałam się takimi zdjęciami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja ! No ja niestety też jestem załamana jak widzę młodych ludzi siedzącyh ze sobą na randce i przeglądają telefon , robią jakieś dziwne zdjęcia i wrzucają Nie dość że takie zdjęcia są nudne dla widza to dodatkowo nie przeżywają realnie tej chwili tylko skupiają się na tym aby dobre zdjęcie zrobić...masakra :( Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko brnie w jednym kierunku. Szkoda, że niektórzy próbują zabłysnąć poprzez nagie zdjęcia czy lajki, a nie wykażą się np. umiejętnościami, wiedzą.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż...internet pomaga, ale i też psuje wiele rzeczy..
    Ale powiem ci, że od dawna czatuję na takie buty jak ty masz ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny wpis, napisałaś samą prawdę. Szkoda, że niektórzy chcą zabłysnąć przez lajki, a nie przez swoją inteligencję i to co mają w środku ;( Zapraszam do mnie: https://paznokciefryzurymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

✓ Każdy komentarz motywuje ♥
✓ Jeżeli blog Ci się spodobał zaobserwuj :)
✓ Jeżeli masz do mnie jakieś pytania napisz na: busaandra@gmail.com
✓ Obraźliwe komentarze będą usuwane!

design by DolcziiBlog