czwartek, 9 lutego 2017

Ty też możesz skakać po dachach!

Każdy jest wolnym człowiekiem. Czujesz to? Mam wrażenie, że ludzie zapomnieli o tym, jak to jest być wolnym..choć ciągle tacy są! Każdego nowego dnia świat należy do Ciebie. Możesz czerpać z niego tyle ile tylko chcesz. Wystarczy nie zamartwiać się niepotrzebnymi sprawami. Wyznaczcie sobie na to pół godziny dziennie,aby nie zmarnować całego dnia. Żyjcie SZCZĘŚLIWIE! Róbcie to na co macie ochotę. Nie zwracajcie uwagi na to mówią inni. Zawsze będę mówić! Nie liczą się z tym,że właśnie przez to, że martwią się o życie innych, obgadują, snują zasadzki tracą swoje życie. Nie czują jak czas ucieka im przez palce. Nikt nie żyje wiecznie więc musimy to życie wykorzystać. Przez całe życie nikt nie będzie obgadywał was i pamiętał rzeczy, które zrobiłeś. Może i popełniłeś głupotę, ale przecież człowiek uczy się na błędach,prawda? Nikt całe życie nie będzie pamiętał tego,że kiedy byłeś w liceum ubierałeś się inaczej niż inni. Ryzykujcie ,po to właśnie się żyje! Bo.. jak wszyscy wiemy : Kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana! Wszyscy i tak sprowadzamy się do smutnego ''końca''- do śmierci ( a każdy koniec jest początkiem ) Jak już kiedyś o tym mówiłam, powtarzam! Nie bójcie się żyć, przecież nie wiadomo ile jeszcze dni przed wami. Pomyślcie do czego w życiu dążycie. Do pieniędzy? Czy może bardziej do tego aby założyć rodzinne? W której wersji będziecie szczęśliwsi?



Ostatnio myślałam o mojej przyszłości i doszłam do wniosku,że aby być szczęśliwą muszę robić następujące rzeczy, muszę:
1) Pracować, pracować, pracować - Po to aby móc podróżować po świecie i ryzykować jedząc potrawy,których nie znam! Moim największym marzeniem *które spełnię* jest zjedzenie pająka w ulicznych budkach w Chinach :)
2) Mieć przy sobie bliską osobę, która nie będzie reagować dziwnym wzrokiem kiedy będę kazała pakować walizki,bo wybieramy się na wycieczkę do Japonii..
3) Robić zakupy! I najlepiej nie płacić dużo.. Ostatnio udaje mi się to dzięki Rabble! Sprawdź tą stronę i wszystkie kody rabatowe!
4) Codziennie rano wychodzić na balkon i pić gorącą kawę. Moją ulubiona kawą, zawsze była kawa tchibo. Teraz mogę skorzystać z kody rabatowe tchibo i za mniejsze pieniądze kupić sobie ekspres do kawy!
5) Muszę wierzyć w siebie! I wy też musicie to zrobić. Najważniejsze w osiągnięciu celu! 






Zdjęcia kolejny raz robił Szymon ! :) simi-blog.pl ---- zapraszam !
Instagram : @buszsandra                                

23 komentarze :

  1. Sernikowa_Kawka9 lutego 2017 06:01

    Super post, a kawa u mnie najlepiej sprawdza się przed nauką xD Bo by pracować trzeba się uczyć (tak nam przynajmniej wbijają do głowy).

    OdpowiedzUsuń
  2. Post w punkt! Dokładnie 1 stycznia zaczęłam spełniać moje marzenia i żyć po swojemu, piękne uczucie. Polecam każdemu :) a za pająka Cie podziwiam, bo ja uciekam jak je widzę w piwnicy, a co dopiero zjeść... szacunek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się, ja chyba jestem ekspertem w nauce na własnych błędach ;) Świetny post i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, zgadzam się, wszyscy powinniśmy być przede wszystkim szczęśliwi, bo to jest najważniejsze w życiu :)

    http://mamariw.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post :) ja również jestem ambasadorka rabble :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkie słowa w małym wpisie. Dający do myślenia post! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak pojedziesz do Chin to chciałabym pocztówkę.
    www.monarea94.blogspot.com - Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy ma prawo do szczęścia i każdy może go dosięgnąć, wystarczy się tylko skupić na naszych zaletach a nie wadach i na tym, co daje nam przyjemność :)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Do tego jeszcze pielęgnować miłość do siebie i innych i wszystko będzie dobrze <3
    http://projektk18.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post!
    Powodzenia w podrózowaniu !:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie, nie bójmy się być szczęśliwymi :)
    Szczęście to dar :)
    www.mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzeba dobrze się przygotować na realizowanie marzeń, celów ;)
    Ja robię wszystko dla szczęścia ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiara w siebie jest bardzo ważna ;)
    Bez niej ciężko jest ze spełnianiem marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjny wpis ! Dajesz zastrzyk do działania na taki post czekałam i się doczekałam!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny wpisi bardzo, bardzo mądry. Na szczęście nikt za nas nie zapracuje, dlatego od początku musimy dawać z siebie wszystko, żeby być szczęśliwym. Miłego popołudnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super!! Zgadzam się z tobą w 100%!! Szczęście jest najważniejsze i nigdy, ale to nigdy nie powinniśmy o tym zapominać ;)

    In love witch dreams --> MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zdecydowanie powinnam się mniej przejmować błahostkami bo ciągle się czyś zamartwiam :( Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się twoje podejście, gdy piszesz o swoich marzeniach, bo jesteś pewna, że je spełnisz i właśnie o to chodzi :)

    OdpowiedzUsuń

✓ Każdy komentarz motywuje ♥
✓ Jeżeli blog Ci się spodobał zaobserwuj :)
✓ Jeżeli masz do mnie jakieś pytania napisz na: busaandra@gmail.com
✓ Obraźliwe komentarze będą usuwane!

design by DolcziiBlog