niedziela, 5 lutego 2017

nie poddawaj się

Ile razy poddawałeś się w walce o marzenia lub lepsze jutro tylko dlatego,że reszcie coś nie pasowało? Ja wiele razy. Wiele razy usuwałam moje wcześniejsze blogi. Nie rozwijałam umiejętności sportowych dlatego,że zawsze stał mi ktoś na drodze, kto mnie de-motywował. Wiadomo, zawsze był ktoś kto mnie wspierał. Ale to my sami powinniśmy być dla siebie największym wsparciem. Od pory gimnazjum kiedy szybko zamykałam moje drogi zainteresowania postanowiłam coś zmienić. Większość z was wie, że zaczęłam jeździć konno. Byłam tak zapatrzona w to co robię, że gówno interesowało mnie to co powiedzą inni. WRESZCIE! potem zmieniłam miejsce zamieszkania, WRESZCIE TO ZROBIŁAM! Byłam sama i najśmieszniejsze w tym wszystkim było to,że ludzie mówili,że wrócę. Jakoś nie wróciłam. Właśnie w tym widzę swoją największą przemianę. Przestałam przestać patrzeć na ''wróżby innych''. Gdybym była taka, jaka byłam, kiedy byłam młodsza.. na pewno bym się nie wyprowadziła. Nie byłabym tak szczęśliwa jak jestem teraz. Pamiętajcie o tym, żeby mieć odwagę walczyć o swoje. Zamknijcie oczy na osoby, które was otaczają. Czasem nawet przyjaciele podcinają skrzydła ;) Jeśli Twoim marzeniem jest wyprowadzka 10 km od swojego domu - zrób to. Jeśli twoim marzeniem jest wyprowadzka na drugi koniec świata - zrób to! Trzymam kciuki :*
A teraz zapraszam was do obejrzenia zdjęć robionych przez Szymona :)  ( link do bloga ) Mam nadzieję, że będą się wam podobać :)Dajcie znać w komentarzach!








Mój instagram : @buszsandra                                          Instagram Szymona: @simiyt
Mój snapchat : @buszsandra                                            Snapchat Szymona: @simiyt 

19 komentarzy :

  1. Nigdy nie możemy sami w siebie zwątpić bo nawet porażka może dac pozytyw :) Świetne zdjęcia, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, zapraszam do siebie:)
    https://warsztaturodowy.blogspot.com/2017/02/wosy-miekkie-i-delikatne-w-dotyku-jak.html?showComment=1486300899465&m=1#c920410359945736017

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też wiele razy robiłam coś i zaraz przestawałam. Tak jak Ty jeżdżę konno, mimo wszystkich przykrych słów ze strony innych ten sport pozostanie moją pasją do końca życia :D
    Piękne zdjęcia
    Pozdrawiam!
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze nalezy robic to co podpowiada nam serce,swietna zimowa sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pod , daje dużo do przemyśleniaa!
    Zapraszam do siebie
    www.Instagram.com/cieloobluu

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, grunt to robić to na czym nam zależy i nie przejmować się innymi!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie warto się poddawać! Trzeba zawsze walczyć do samego końca i iść ,,po trupach'' :)
    Śliczne zdjęcia! Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia:) ja zawsze staram się dążyć do tego co sobie postanowię, lecz nie zawsze mi się to udaje

    OdpowiedzUsuń
  9. Inni ludzie w drodze po marzenia są najgorsi, bo to przez nich często z nich rezygnujemy :) Jesteś bardzo ładna! Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze warto dążyć do wymarzonego. Nawet jeśli droga jest trudna i wydaje nam się, że nie damy rady.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia ty jak i Simi macie wielki talent słonko <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś najlepsza ty jaki i simi macie wielki talent śliczne zdjęcia jak i modelka <3

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia, a co do treści posta to bardzo dobrze to ujęłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie wypadasz na sesjach, może w tą stronę ze swoją karierą uderzysz? :D

    Zapraszam do mnie: Blog śniadaniowy

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze trzeba walczyć do końca nie poddawać się! Stanowczo realizować swoje marzenia. Bardzo fajne zdjęcia, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Z jednej strony marzę o wyrwaniu się z miejsca, w którym mieszkam, ale z drugiej wiem, że są tu osoby za którymi bym tęskniła. Ale gratuluję bycia swoją własną motywacją! Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. NEVER GIVE UP, MOJE MOTTO <3
    Super wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie zamierzam się poddawać - o nie!
    Cudne wyszły Wam te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzeba walczyć:) nie ma co się poddawać:) super blog:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń

✓ Każdy komentarz motywuje ♥
✓ Jeżeli blog Ci się spodobał zaobserwuj :)
✓ Jeżeli masz do mnie jakieś pytania napisz na: busaandra@gmail.com
✓ Obraźliwe komentarze będą usuwane!

design by DolcziiBlog